مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه سعی بر این بوده روزانه 4 هزار غذا در موکب در گردنه اسدآباد آماده کنیم، گفت : هزینه‌های موکب از محل موقوفات بوده است.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگویی با بیان اینکه امسال در ایام اربعین یک موکب در گردنه اسدآباد به زائران خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: سال گذشته در موکب گردنه اسدآباد اطعام و پذیرایی خوبی انجام شد.
 
وی با بیان اینکه امسال احساس کردیم یکی از موکب‌های مهم در بازگشت زائرین از اربعین موکب گردنه اسدآباد است، وی ادامه داد: برای مسجد امام خمینی(ره) در گردنه اسدآباد فرش سجاده ای خریداری و نسبت به تعمیرات مسجد نیز  اقدام شده است.
 
وی در ادامه از تعمیر سرویس بهداشتی مسجد امام خمینی(ره) و اضافه شدن 12 چشمه سرویس بهداشتی خبر داد و افزود: فاضلاب مسجد مشکل داشت که در راستای رفع مشکل آن 45 میلیون تومان هزینه شد.
 
 کاروند با اشاره به تهیه تانکر آب برای مسجد امام خمینی(ره)، افزود: دو مبلغ حوزه علمیه قم به صورت تمام‌وقت در مسجد گردنه اسدآباد مستقر خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون سعی بر این بوده بتوانیم روزانه 4 هزار غذا در موکب در گردنه اسدآباد آماده کنیم، ادامه داد: هزینه‌های موکب از محل موقوفات و اقدامات انجام شده از محل موقوفات بوده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان به اعزام 15 دستگاه ماشین سنگین به کربلا برای برپایی موکب اشاره کرد و افزود: کاروان موکب حضرت زهرا(س) برای آماده‌سازی موکب به کربلا اعزام شدند.
/2759/